Click here!

Sunday 26 December 2010

Hm

2010的第100篇

还有6天,
看来我还是把问题
拖进了第3个年头,
可笑的,可悲的,
我有流浪的疯狂,
却没面对的勇气,
我还是很怕很怕,
这天以后,我更怕,
更不爽,不开心。
对于此事,
我总是不理智,
没有原因,
不是谁的错,
我无可救药。
DL自己学弟,
我幼稚却认真。

祝我妈咪生日快乐。


What if my chances are already gone
Started believing that I could be wrong
But you give me one good reason
To fight and never walk away
So here I'm - still holding on



2 years, 2 months, 1 week
798 days in total

No comments: