Click here!

Sunday 28 February 2010

邋遢


my recent look??
for illustration only
don't scare yourself :)

很久没有修剪过头发,
很久没有想起过发蜡,
很久没有使用过洗脸霜,
很久没有拿出过暗苍膏,
很久没有正常地睡过,
很久没有猛猛地运动过,
却经常忘我地大吃大喝,
结果就成了这个样子。

头发长了,
发型跑了,
脸皮花了,
痘痘多了,
眼圈黑了,
身心倦了,
肚腩大了。

原本没有什么惊人的,
就只是比较邋遢一点,
我还敢敢说出来,
对于自身的整洁,
前阵子就是有点懒惰,
况且毕业后常在家中,
没有什么人看见的,
哈。这就没问题了,
也没有什么好顾虑,
一段日子以后的昨夜,
凝视着镜子良久,
才发现这样的自己很样衰,
一个本来就不帅的人,
又不加以整理,
怎么出去走街见人?
冲进洗手间刷牙洗脸,
找出了洗脸爽等产品,
OXY 5终于重见光明,
曾经自我感觉良好的我,
曾经很自恋的我,
曾经在意自己外表的我,
不能够如此对待自己,
所以我现在立下决心,
以后要更好地照顾自己,
要勤劳刷牙洗脸护肤修发,
还有不能再说谎,哈,
我明明就没有做运动
如果想照顾他人,
先要学会照顾自己,
好好地照顾自己,
这是我所说的责任。
不在邋遢。

曾经介意的,
我仍然还在介意,
因为能让我放在心上的,
没有多少人事物。

Such a boring and senseless writing.
finally went to the college again this morning
and did the registration for my further studies.
what i need to do now is just wait for the
releasing of the SPM results and pay a portion
of the first semester's fees afterwards to comfirm my application.
i think anything will go smoothly..i hope so..

Just feeling bad now and wanna to find an excuse
To express something that may be not important
For someone..But really…I’m thinking of
Making my face to be good-looking like before.
It may be good if I can bleach my swarthy skin..
A few of friends asked me to drink milk or soya.
But I’m not certain that is it really a good idea..
Or anybody to suggest me some reliable products?








Genting again.
Starbucks on the lake
at First World Indoor.
感觉少了一些东西,
在美的烟花也没用:(

No comments: