Click here!

Monday 15 February 2010

holding on

那天的梦境很美妙,
令人期待的故事情节,
虽然睡醒后忘记了一些,
你没有看见,也不会知道,
我睡梦中那灿烂的笑容,
或许我下次该跳起床把梦写下。

压抑的心还不稳定,
遇到火点随即爆发,
不断缓缓涌出的感觉,
刻意还是突来的碰巧,
使我有些交架不住,
喜怒哀乐凝聚一色,
附上少少的担心,
身体自然变得沉重,
仿佛正从高空坠落,
速度很快地还在坠落,
想象到那种感觉吗?
有点像玩云霄飞车。
其实我很懦弱,
请不要乱乱吓我。
原谅我的烦人纠缠,
我只是想确保朋友的安全。
那些我觉得烦恼的事情,
又好像不是个问题了,
但我也得到一个教训,
我以后要很低调低调,
我不需这样的宣传。
让它悄悄地成为,
我生活中的一部分。


ROMP..my prefered shop
specially the time square one.
it is lucky for me..

Emm…just know that
A old friend of mine is going
To take the same course in the same school
With me in May..i will have a interesting college’s life.
Feel unsafe…hoping that I would settle all the procedures
As soon as possible…please don't let me feel disappointed.
not to make her angry..for my own good..







starbucks-Bolder of time square
mocha fracpuccino again..
large with cream.

No comments: