Click here!

Thursday 4 February 2010

i feel you

爸:你肚子饿了吗?
答:我不知道。
爸:你自己肚子饿不饿,你不知道的咩?

原本只是不经意地回答,
却意外地被爸爸点醒,
如果他没有问第二句,
我也不会发现到,
我还真的差点忘了,
忘了饱和饿的感觉,
过后我很努力去回想,
仍然搞不懂这样的状况,
到底是什么时候开始的,
吃东西大概渐渐变成了,
一项我一定要达成的任务,
不管每天睡到几点,
不管那天做了什么,
不管家里有什么食物,
我就是一定要吃,
一天的标准是两餐,
如果还没吃,就要吃,
如果吃了,就不再吃,
现在回头仔细想想,
这个定律好愚蠢,
大概只有我这蠢人,
才会有这样的习惯。
值得庆祝的是错有错着,
这突然改变的饮食习惯,
好像让我最近变瘦了。
也有一个不小心的发现,
在草草整理了思绪以后,
做出了这样的小结论,
做什么事情都有感觉,
是感觉带领我们重复动作,
是感觉让我们判断对错,
一旦失去了那感觉,
事情就会做不好,
哈。这听起来好废。
算了吧。。只想说。
以后我会好好把感觉留着。
所有事情的感觉。
和一些人的感觉。

Edited some words form Avatar-I see you
And I said : I feel you

Err….Haunting by some queries recently.
After seeing and knowing something that happened around me..
Actually the doubts may not be serious,
But quite vexing…i think..
Should I do some changes??
Some changes to make me become mature.
Some changes to make my parents feel relieved.
Some changes to make me more like a 17-year-old boy.
Hah..It is quite hard to tell everyone at here.
Anyway..there is no need for my friends to worry me.
I am fine..fine..emm..at least not bad..
And then I think I should change my fashion’s taste too…
don’t want look like a lala zai any more : )
as to my hair that I love ?? Emm….
Have to consider to cut my fringe
Before happy new year because
My mum have many complaints about it.
Know that I always worry her.
I’m so sorry about this too.
She has paid so much for me.
So..i shall not disappoint her again.
Right?I am trying to be more.
@Knowledgeable?
@Ambitious?
@Independent?
@Enthusiastic?
@Nice?

However
saying is always easy.

No comments: